2012-07-18
 19:09:23

^^ :D

 
Hej!
 
Jag tror vissa uppfattade mina förra inlägg en aning fel;
Jag ska inte sluta blogga & jag ska inte sluta på Stardoll.
Jag skulle bara ta en paus, från bloggandet och det sociala,
vilket tyvärr ledde till att min klubb stängdes ner m.m
 
Vi skulle till köpenhamn + hälsa på några släkningar,
men det blev inte så pga. av att vi glömde några viktiga grejer hemma
så vi fick åka hem igen O.o Så vi ska åka någon annan dag under
sommaren. x3
 
Jag saknar att blogga, och saknar er, så jag
ta och skriva några "inlägg" eftersom jag känner för det.
Och så kommer det vara i framtiden också,  jag bloggar
när jag vill - vissa dagar orkar jag inte - då blir det ingen
uppdatering. That's it. (:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-07-19, 08:43:02

Det lät mycket bättre!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: