2012-07-07
 11:10:00

Bloppis! Del 2

Här kommer del två!
 
Är det något av plaggen du vill köpa här nedan, så kommentera
detta inlägget med ditt Stardoll-namn, och skriv vilket plagg det är
du vill ha så reserverar jag det till dig i min StarBazaar (:
 
 
 
Lila jacka/kavaj från "IT GIRLS".
Finfin att macha med t.ex en ärmlös topp under ^
 
Pris: 28 SC
 
SÅLD!
 
 
Svart väska från Evil Panda.
 
SÅLD!
 
 
 
Svart Scarf, passar till t.ex jackor/kappor eller annan utomhus-outfit.
Från "IT GIRLS."
 
Pris: 16 SC
 
SÅLD!
 
 
Marinblå scarf från "FOLK" Passar till en lite mera "ordentlig" outfit.
 
Pris: 22 SC
 
 
 
Klänning i rutigt tyg med svart skärp,  från "IT GIRLS".
Ärmlös, så själv skulle jag macha den med en jacka/kavaj.
 
Pris: 16 SC
 
SÅLD!
 
 
Älvklänning som passar jätte bra med vingar från "Other World".
 
Pris: 5 SD's
 
 
Det blev mycket svarta plagg i denna bloppisen, hehe!
Men ja, en svart kjol från Evil Panda. Kan säkert matchas på olika 
sätt, varför inte med något färgstarkt? 
 
Pris: 25 SC.
 
 
 
Långklänning, påminner lite om en one piece. I orange tygt,
med "ben" längst ner.
 
Pris: 4 SD's
 
Ett linne i "basic" modell, också från IT GIRLS.
 
Pris: 20 SC

SÅLD!
 
 
 
 
Blus från tingeling, hade visst två stycken ^
 
Pris: 22 SC
 
 
 
Kavaj från bonjour bizou. Supersnygg, kommer ångra att jag
säljer denna x)
 
Pris: 92 SC.
 
SÅLD!
 
 
 

Kort kjol från bonjour bizou.
 
Pris: 24 SC
 
 


Extramusic
PUBLICERAT: 2012-07-07, 11:46:38

Jag skulle vilja ha väskan,den svarta scarfen och kavajen ;3 Väskan ska komma till en kompis om 3 dar.

Svar: Ok, ska jag reservera väskan till ett annat namn isf.? (:
lillelilleskutt.webblogg.se


solia-1
PUBLICERAT: 2012-07-07, 11:57:55

Forest fair dress! & ripley jacket

Svar: Jag reserverar klänningen, men det var en tjej före som skrev att hon ville hakavajen ^ Men jag vet inte om hon menade den lila eller den rosa, så om det är den lila hon vill ha så är även ripley jacket din! (:
lillelilleskutt.webblogg.se


solia-1
PUBLICERAT: 2012-07-07, 11:59:59

Eller föresten bara jackan kanske fler som vill ha kläningen!

Svar: Det är ingen annan än som vill ha klänningen, så du får gärna köpa den om du vill?
lillelilleskutt.webblogg.se


didilina10
PUBLICERAT: 2012-07-07, 12:07:35

vad kul med bloppis! jag skulle vilja köpa boxy bow blazer, den rutiga klänningen, u neck tank och blazern från bonjour bizou :) ledsen om dett ameddelande kanske ser konstigt ut då jag sitter med en mobil som inte är iphone eller android utan en gammal skrutt och sy sitter jag på en brygga vid vattnet, haha. i vilket fall så är det dom jag vill ha, och kan hända att jag har blazern från bonjour bizou, eftersom jag inte kan se den bilden, men dom andra bilderna kan jag se :-) men jag gillar typ ala blazers, så om jag inte redan har den köper jag den definitivt!

Svar: Ingen fara, fattar ju vad du skriver ^
Jag reserverar klänningen, & linnet, men det var en annan tjej som skrev att hon ville ha "kavajen" före, men inte vilken av dem, så jag måste kolla upp det (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Babel456
PUBLICERAT: 2012-07-07, 14:08:24 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

vill jätte gärna ha den svarta väskan. :)

Svar: Den är tyvärr redan såld, men om tjejen som ska köpa den hoppar av så kontaktar jag dig (:
lillelilleskutt.webblogg.se


solia-1
PUBLICERAT: 2012-07-07, 15:33:01

Kommer det fler bloppisar? Du kan ju typ ha en där du säljer inredning och en med smycken mm!?!?

Svar: Jag har inte så mycket smycken och inredning jag vill sälja, men kanske någonannan gång i framtiden! (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: