2012-07-31
 18:52:16

9000 strapoints senare...

Hej på er!
Påväg hem nu ^^ Haha,
rätt skönt faktiskt att slippa alla småungar xP
De väckte mig alldeles för tidigt, så nu är skittrött, hehe..
Men det har varit jätte kul, snacka om att Stockholm
har mycket butiker! Var bl.a inne på "hollister" och köpte
lite kläder (:
 
Btw. Idag nådde jag ännu en ny nivå, 
hela 69.  Det är konstigt, för det känns inte alls
som om jag har 9000 Starpoints med nya systemet! :O
 
well, well bara runt 600 starpoints, tills sista frisyren är min.
Hehe, trodde aldrig jag skulle klara det, minns när jag börjde
att jag tyckte alla med mycket starpoints hade så häftiga
frisssor och att jag aldrig skulle vara där en vacker dag ^^ xD
 
//Lillelilleskutt
 
 
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-07-31, 19:02:00

Grattis! Håret du fick är en av mina största favoriter. Älskar det och längtar väldigt mycket tills jag får håret.


m-moa-a
PUBLICERAT: 2012-08-01, 15:42:47

jag har också vatt i stockholm och inne på hollister hehe..

Svar: Yay! Finns ju inte på så många ställen i Sverige, så man får passa på när man är i stockholm! (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: