2012-07-28
 11:28:53

3 outfits (rubriker är verkligen inte min grej..)

Tänkte ge er lite stiltips + några typiska outfits av mig. Hoppas ni tycker om det! :)
 
Jag älskar att matcha stora tröjor med tighta kjolar. I den här outfiten så tänkte jag först "hippie" sedan tänkte jag "chic" så jag blandade lite av båda helt enkelt.
Hårkedja: Miss sixty, starplaza, 3 sd.
Tröja: Bonjour bizou, bazaar, 2 sd.
Kjol: Basics, starplaza, 50 sc.
Väska: Miss sixty, starplaza, 7 sd.
Skor: Frankie Morello Tribute, starplaza, 12 sd.
 

I den här outfiten har jag matchat det röda från tröjan med kjolen och  väskan och lagt till svarta detaljer.
Hårband: Miss sixty, starplaza, 3 sd.
Bustier: Bonjour Bizou, starplaza, 9 sd.
Kjol: Basics, bazaar, 10 sc.
Väska: Bonjour Bizou, starplaza, 6 sd.
Skor: Voile, starplaza, 50 sc.
 

Den här är vad jag kallar "superrockstarchic", haha. Den är söt och samtidigt lite tuff.
Jacka: Jean Paul Gaultier tribute, starplaza, 19 sd.
Klänning: Sea of stars, starplaza, 18 sd.
Väska: Bonjour Bizou, starplaza, 6 sd.
Skor: Franki Morello tribute, starplaza, 12 sd.
 

/ Melooon1 (ska fixa en riktig signatur..)
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: