2012-07-29
 14:05:15

29/8 2012 - irl

Hej
Nu sitter jag här i soffan med datorn i knäet.
Jag är i Stockholm hos mina kusiner och ska
verkligen försöka att "umgås" med dem, vilket dock
inte är det lättaste.
 
Jag har två tjej-kusiner som
är 5 & 7 år  som ser upp till "Storkusinen".
 
Haha det vill göra allt jag gör,
skajag ut och springa vill de springa med,
ska jag måla naglarna så ska de också
ha nagellack O.o Vid matbordet måste
de sitta brevid mig, och typ tjafsar om vem som ska
sitta närmast osv.
 
Haha sen kan få höra rätt random meningar
också. T.ex den yngsta sa till mig
"vad stora bröst du har". vilket jag inte
håller med om, fast har man aldrig sett en tonårstjej
så kanske det inte är så konstigt..? xP 
 
//Lillelilleskutt
 


solia-1
PUBLICERAT: 2012-07-29, 14:11:44

ha ha, naaw... vilka goa kusiner du verkar ha!


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-07-29, 19:17:47

Haha, vad söta kusiner du har Lily! Nej men små tjejer är inte alltid det lättaste. Jag har en lillasystster på 6 år så jag vet precis hur det är. Måla naglar är en favorit hoss min lillasyster...

Hoppas du trivs i Stockholm. Kram kram!

Svar: Hahah ja det gör jag - finns asroliga butiker här som inte finns där jag bor!
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: