2012-01-25
 21:25:14

Tips eller ideèr om vad jag bör blogga om?

När det inte händer något nytt på Stardoll, bli ofta bloggandet lite segt. Jag vet inte vad jag ska blogga om, så jag tänkte fråga er,


- Vad vill ni läsa om?

Själv är jag ingen vidare bra på outfits eller sminkningar,

men om det är det ni önskar läsa om, får jag väll helt enkelt sta och kärpa till mig, och fixa det ;)




Samma outfit dag ut och dag in - orkar helt enkelt inte byta eftersom jag är en typisk

latmask x)



Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-01-26, 16:52:34

Det skulle vara roligt om du bloggade lite mer om ditt IRL liv. Man kanshe skulle kunna ha någon slags fråge stund varannan månad elelr så?! Ja dom kasnhe inte var världens bästa men det är tomt i hjärnan just nu,jag mår hller inte så bra men hoppas du uppskattar mina ideer:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: