2012-01-10
 19:52:03

Sminkning på PinkAlma




PinkAlma skickade en söt kommentar och frågade om jag kunde göra en sminkning på henne. Och javisst kan jag det, här är den ^^ Bytte för skojs skull även frisyr & hårfärg xD


Miss_idis
PUBLICERAT: 2012-10-07, 14:21:13

Kan inte du göra en make up på mig med! jag är ditt fan! så snälla rara söta du, kan du göra en make over på mig med?♥ // Miss_idis

Svar: Haha ojj, det var över ett halvår sedan jag gjorde den sminkningen! Det är flera som har frågat med tiden, men just nu hinner jag inte med att styla/intervjua läsare..) Sorry! :/ Dessutom har jag inget gimp program längre, och paint-bilder blir inget vidare. Men kanske kan fixa ett "projekt" någon gång i framtiden då jag sminkar läsare, vi får se!
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: