2012-01-22
 17:49:03

Dags för att fixa naglarna ^^

Idag har jag försökt fixa min IRL blogg som bara den. Dessutom måste jag plugga franska - har dubbel-läxa O_o
Men nu ska jag fixa mina naglar (IRL) - kanske visar upp en bild senare ifall naglarna blir bra xD
Ni få ha det bra ^^
Edit:
Halvnöjd, det är alltid svårare att måla med svart, fast just svart bli väldigt snyggt som bakgrund.  Tvärr är det väldigt svårt att ta en bra bild när det är så "smått" - men här är iaf. två "försök"




Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-01-23, 14:22:43

Wow! Det blev ju jätte snyggt! Du borde vara stolt över dig själv. Inte ens jag kan fixa mina naglar så bra! Om man får ge dig från 1-10 poeng får du solklart 10!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: