2012-02-05
 13:36:42

Det är tyvärr sant



Ja, det är tyvärr sant. Dum som jag är gick jag på det. Vad gör man nu liksom? Tack i alla fall som läser min press, och har hjälpt mig att anmäl henne. Om man räknar ihop hur mycket på ett ugefärg skulle bli i SDS,
så blir det nära på 3000 :/





DKNY lip print scarf, värd ca 400 SDs
LE Rose Keyhole swimmingsuit, värd ca 200 SDS
DKNY Sequin T-shirt, värd ca 1500 SDs (jag betalde 1000 SDs, men det var ett "lyckoköp")
DKNY Sequins Shirt, vet jag ine dagens värde på, men betlade själv 444 SDs för den
+ 800 Sds = Totalt 3344 SDs ?


Ja, nur ska man snabbt bestämma sig vad man ska göra åt situationen, att få tillbaka det jag har förlorat kan jag glömma, och varnat andra har jag redan gjort.

Funderar på att sluta, för bara ett tag. Och nej, grejen går inte ut på att andra ska tycka synd om mig, det
är mitt egna fel att jag gick på det. Men nu när hon har "budgivning" på min klänningen, kommer andra att råka ut lika illa som jag, (ev pga av mig)

På något sett har denna tråkihet ändå fått mig att inse, vad jag egentligen gör av mitt liv. Jag har ju inte precis blivit bedragen på 3444 IRL Kr, eller förlorat massa av mina IRL Plagg! Det är ett spel det handlar om, och det kunde har varit mycket värre.

Folk dör pga. svält, eller kyla, folk blir rånade i IRL, och här sitter jag och
tjatar om att jag har blivit lurad på min värdefulla klänning och massa pengar, som finns i ett spel!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: