2012-02-25
 17:55:51

DvF rosetter

Köpte precis denna DvF Bow av fabulouss, och precis någon sekund efter skrev en tjej att hon är en "scammer".
Bravo Lily, nu bidrar jag med pengar till en person som lurar andra. Usch, nej det känns inget bra alls, jag vet hur ledsen man blir när någon lurar en :/ Visst, man kan ju tänka sig att tsuny50 kanske ljuger? Men jag tror inte det, för jag såg att hon skrev i fabulouss GB, "give my clothes back" som sedan fabulouss raderade. Dessutom så har fabulouss låst sin GB för alla, vilket de flesta scammers gör för att inte bli upptäcka lika lätt.


Men man märkte att något var skumt från hela början. Först så skrev hon "köp nu pris är 200 SD's" och jag "jag köper den" Sen helt plötsligt reserverade hon den för 280 Sd's, men då klagde jag och sa att vi hade en deal på 200 ju. Hon typ "jag ska ändra", och så ändrade hon till 224, utan att ens reservera. Då började jag ana att något var fel, som om hon inte ens tog affären seriöst.


Schysst att tsuny50 varnade mig - dock lite försent - men ändå ;)
Sen vill jag även tacka vivi_345, som jag tack vare henne har denna svart rosett ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: