2012-02-24
 21:48:48

Tääääävling! (non-ss)

UPD: Faaann....Min idè fungerade visst inte. Här försöker man göra allt lite mera rättvist, men så fungerar det inte ens om jag betalar dubbelt så mycket för att non-ss ska få lite smink! Jag blir galen! Iaf, som ni rättade mig, så visade det sig att man bara kan återvinna starcoints-saker som non-ss -.-'
Ni som hann skicka in, jag ska fixa andra priser till er från SuiteShopen. 
(denna bild är lånad från stardollzerosv) Länk till sminket hääär!
Dags för en tävling igen!
Denna gånger är det faktiskt så att endast non-ss ska kan delta. Lite oretvist, men det kommer komma
andra tävlingar där endast Superstars kan delta framöver, så egentligen är det inte mer än rättvist.

Man kan vinna smink för max 16 Sd's ( jag skickar "gåvor" för 2 SD's st, som du sedan återvinner - och vipps! Du har SD's till sminket ;)

För att delta:

*Du måste vara non-ss


* Skriv i en kommentar vilket smink du vill ha för max 18 SD's, ladda gärna upp en bild på t.ex tinypic eller en blogg, som du sedan länkar adressen till.  Eller, Skriv en tydligt beskrivning om vilket smink du vill ha istället.



Skulle vara kul om vinnaren ställde upp en en liten intervju här på bloggen, men det är såklart frivilligt! :D


Juste - detta är en tävling på tid. Personerna som skickar in svar snabbast - vinner!
Allt smink på bilden är bara exempel,  man får välja vilken/vilka produkter som helst - bara det inte kostar mera än 18 Sd's!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: