2012-02-14
 20:50:04

Svar på på frågestunden

Hur gammal är du?
- 14.
Vad heter din bästa kompis?
- jag har ingen riktig "bästis", men jag har massa andra kompisar som bryr sig om mig,
och som jag gillar att hänga med ;)

Vad gör du när du inte sitter vid datorn?
- Då brukar jag oftast läsa. Eller typ plugga fast det är trist :3 

Stardoll: Hur länge har du varit medlem på stardoll?
- Sedan slutet av 2009

Hur länge till tror du du är kvar på hemsidan?
- Alltså jag fått för mig att jag ska nå 10.000 starpoins innan jag slutar, så ett tag till förhoppningsvis ;)
Sen vet man ju aldrig om det händer något speciellt i IRL, som gör att jag väljer att sluta tidigare.

Vad brukar du göra när du är inne på stardoll?
- Antingen hänger jag i AbsolutSwe, eller så kollar jag bazaaren, eller så byter plagg med andra ;)

Favorit plagg IRL?
- Hmm, det blir nog mina svarta jeans och ett linne till ;)

Vilket är ditt favorit plagg på Stardoll?
- Har flera stycken, men här är några ;)



Swing Coat, Hot Buys vest, Miranda At Met Ball, Hot Buys Studded Berret, Valli Inspired Top, Charcoal Obi bow top belt.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: