2012-02-27
 15:41:57

Mitt konto har risk för att bli raderat

Jag  är så trött på att Stardolls chatt alltid "hackar", så jag och JustinLover28 bytte Stardoll-MSN igår. Idag har vi båda fått ett mejl om att vi har brutit mot reglerna och har risk för avstängning O_o
Seriöst? Fixa chatten, eller låt oss fixa en egen! Irriterande som tusan, visst det är för säkerheten, men Stardoll kanske borde veta att det finns massor av klubbar där folk visar bilder på hur de ser ut IRL? Räknas det inte som att bryta mot reglerna då eller? Antagligen inte. SEn får man visst inte byta plagg med andra...men det är ju det som är kul? Man får skylla sig själv om man blir lurad - allt är på egen risk - eller vad tycker ni? Det är ju tråkigt att det finns personer som stjäl och luras, men det kommer det alltid göra!

Btw. Är jag inte kvar en vacker dag - så har jag troligen blivit raderad!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: