2012-02-09
 20:06:59

Fixade lite gratissaker från HTGF

Nu har jag äntligen laddat ner massa gratissaker, vilket jag inte har gjort på länge. Tycker inte Stardoll erbjuder några snygga längre...? Bara massa "reklam-prylar" o skit . ;O
Passade även på att fixa några till Pingvinen100, som "övrraskning". Är så avensjuk på hennes som är utomlands, vill ha värme - inte massa snö och kyla!
Och sen fick jag ett mejl från "Monster High" dock kom jag bara till klubbsidan när jag klickadepå bilden ;0
Kanske inte tillgänglig för oss i Sverige?
Valen passar i Titanic rummet ^^


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-02-10, 20:02:24

Ja håller med dig om gartis sakerna.

Jag ska faktist också resa bort i april,komma bort från den kalla svergie ett par veckor,hehe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: