2012-02-12
 21:20:45

!!!

Nästan läskigt att jag faktiskt fick köpt "platforms" idag, helt spontant av divagirl824, för endast 70 SD's! Trodde jag skulle behöva betala runt 300 -400 SDs för dem, men nepp så blev det inte ^^

Vilken tur att jag sålde HB wool sweatern, annars hade jag aldrig hafr råd x)


Okej, sorry jag vet - skriver typ bara om  vad jag köper. Men ni får jätte gärna tipsa om vad jag ska blogga om! ;D


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-02-13, 15:04:41 | URL: http://beccys.blogg.se/

Vill bara gratulera dig till skorna! De är verkligen sjukt snygga, och jag försöker hitta de på Stardoll, men de få stardollars jag har räcker nog inte ens till en halv sko, haha.



Jag ska dock försöka hitta dem irl, jag vill så gärna prova dem! :D



Kram på dig!

/Beccy



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: