2012-02-26
 10:31:00

Dagens fråga - klubbar?

Kommer ihåg när man precis blev medlem, ocg gick med i alla möjliga klubbar! Deltog i massa mangers-tävlingar/kollage-tävlingar osv. Var supersocial helt enkelt. Sen kom det en tid, då jag bestämde mig för att gå ur de flesta klubbarna pga. att de ändå var inaktiva. Fattar inte poängen med att hänga i "småklubbar" med 10-30 medemmar. Blir bara tjatigt när man får mejl om nya "toppämnen". Men just nu önskar jag man kunde gå ur även klubbar som inte finns tillgängliga längre, dvs dem man har gått med i genom manuell proxy. Visst, mn får inga mejl från dem - men det är "störande" när man ska hitta AbsolutSwe eller sweden.


Är ni medlemmar i många klubbar?

Finns ju personer som är medlemmar i hur många som helst - och nej, det är såklart inget fel med det!
Själv skulle jag bara inte orkar x) Haha kanske för jag är en typiskt latmask, som inte orkar nått xP



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: