2012-12-02
 18:39:33

Strumpbyxor från Film Theory

Tänkte "tipsa" om dessa strumpbyxorna från Film Theory!
Antingen har använder man dem bara "vanligt" som outfit nr 1
eller så matchar man dem med andra strumbyxor bara för att 
få en anna effekt! ^^
 
Ja, man kan ju antingen har dem under eller som ett lager över
beroende på hur starkt grått det lysa.
 
T.ex dessa grön strumbyxorna har jag aldrig gillat, 
just för att färgen inte riktigt är min stil, 
men med dessa över skulle jag faktiskt kunna tänka mig
att använda dem.


solia-1
PUBLICERAT: 2012-12-02, 20:21:32

När börjar din julkalender? :)

Svar: Som jag skrev i tidigare inlägg, blir det tyvärr ingen i december. Jag är jätte ledsen, jag ville verkligen tro mig, men jag kommer inte hinna med det + att jag har bestämt mig för att vara non-ss ett tag. Men vsom det är tänkt nu så kommer jag ha en senare under året, man måste ju faktiskt inte har det i under just julen?
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: