2012-12-18
 20:37:19

Stardoll Academy

Precis som alla andra icke-non fick jag ett mejl idag om att jag blivit
antagen till Stardoll Academy! Roligt! Man tjänar faktiskt bra med SC's, SP's 
och SD's på detta ^^
 
Själv fastnade jag på uppdraget "• Callies röda-mattanstil del 3 •",
 "Lägg Callie i kollaget och styla henne med alla accessoarer
och spara i din årsbok"
...
Blir ju svårt om man inte har henne som "vän", och inte heller
kan lägga till henne för att hon har för många redan..Hittar henne nämligen
inte under "kändisar" heller, någon annan som har fastnat här? :0
 
Skickade iaf. ett mejl till stardoll, få se om de väljer att svara.


Linn
PUBLICERAT: 2012-12-29, 11:55:42

Hur gjorde du för att få in henne? svarade dem på mejlet? :) För jag har närmligen också fastnat på det uppdraget nu :/ :)

Svar: Smurf fick hjälpa mig, och ja, man ska visst bara spara henne i album så finns hon bland vänner när man gör kollaget! (:
lillelilleskutt.webblogg.se


HJÄLP
PUBLICERAT: 2013-02-09, 16:50:12

HJÄLP!! HUR FÅR JAG HENNE!?


Ella
PUBLICERAT: 2013-02-09, 17:16:29 | URL: http://googel.com

Hej! jag vet hur man gör!!! gå till Callie.Stardoll och tryck lägg till i album, gå sen till kalloge ochdär finns hon!


Anna
PUBLICERAT: 2013-02-19, 14:04:32

Jag kan inte göra klart tredje uppgiften för att komma in :( "Ta ett foto av ditt ansikte och spara i din årsbok" Hur gör jag det?

Svar: Svarade här i ett inlägg; http://lillelilleskutt.webblogg.se/2013/february/svar-pa-tal.html#comment
lillelilleskutt.webblogg.se


Miranda
PUBLICERAT: 2013-05-09, 15:10:58

Hej, jag vill veta samma sak som Anna..hur lägger man till bilder i sin årsbok?? :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: