2012-12-17
 19:38:14

SS för 15 kronor

Fick ett frestande erbjudande när jag loggade in idag!
1 månad ss för 15 kronor, men jag skippade faktiskt det.
Hoppas på att det ska forsätta dyka upp så köper jag det 
senare i december istället, så det längre i januari istället ^^
 
Btw. Stardoll Academy (det mystiska mejlet (?) ) verkar vara något
som endast är för ss/royaltys. Hoppas få veta vad det är så
småningom. 


Lady.gaga12341
PUBLICERAT: 2012-12-17, 20:09:43

Hej!
Det är typ massa uppdrag man ska slutföra. Och när man slutför dem, får man belöningar som.. sc, sp, sd & saker.

Min åskigt: Tyckte faktiskt att uppdragen var ganska roliga & man fick fina belöningar & rätt så mkt sd/sc.

Jag tror inte dock att det är möjligt att delta längre, för dom som inte har fyllde i sin E-post (i sviten dök det upp en påse, som man skulle fylla i sin e-posten) att delta längre..


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2012-12-17, 21:23:27 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Om det inte kommer upp igen på lillelilleskutt, prova då att logga in på ett annat konto. Om erbjudandet kommer upp där så öppnar du bara en ny flik, loggar ut och sen in på lillelilleskutt. Öppna då fliken med erbjudandet och fyll i ditt nummer så kommer det att hamna på lillelilleskutt 8D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: