2012-12-24
 19:10:00

Orka ha en rubrik...


Fint. Nu är jag här och publicerar detta jävla inlägget som verkade vara 
så svårt nog att få till. Som alla redan har fattat lyckades antingen jag
(trorligen jag fast jag tänker inte erkänna det) publicera mitt fina utkast om
stuffpoint istället för detta. Det var alltså en anteckning, som inte hade
något med boggen att göra. Trevligt, trevligt, borde nog inte blogga så sent,
kan man lugnt säga, jag har fan ingen bra koll alls på varken lösenord, bloggen,
mitt liv, min hjärna eller nått annat. Här är en beskrivning på mig just nu:
hduyzzmnaAZGFekqrzZEKQLÖ,LEFZBL,RZLB
 
Skulle egentligen bara säga God Jul och lite annat tjafs,
men det inte värt det med min dåliga humör. 
 
Jag återkommer på bättre dagar.
 
Adjö
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-12-25, 06:51:30

Jag fattar inte vad du menar Lily. Så kommer du inte in på lillelilleskutt eller? Var det inte dig jag mejlade med igår kväll?
God jul!

Svar: Jo jag kommer in på lillelilleskutt, så det var mig du snackade med, tur det! Asså det gällde att jag lyckades klanta till det här på bloggen, och lägga ut ett annat inlägg som inte alls hade med bloggen att göra utan som jag bara sparat som "utkast" typ istället för det riktiga. (:
lillelilleskutt.webblogg.se


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-12-25, 14:10:41 | URL: http://emblafant.blogspot.com

:( ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: