2012-12-31
 16:29:00

Nyårsmål 2013 (Stardoll/IRL)

 
IRL
*Träääänaa, jag har verkligen bara varit inne 24/7
nu på hösten/vintern, så det behövs verkligen.
Tror jag ska ta en "nyttig" månad nu i januari,
genom att inte äta massa onyttiga saker & sitta inne
o glo hela dagarna...
 
*SOCIAL. Okej, där har vi ett av mina största
problem O.o Det är bara att inse, att man inte 
träffar nya kompisar, drömprinsen, eller vad man nu önskar
sig genom att aldrig gå ut och "hitta på något".
 
*Skoolan..Vill höja bl.a mitt betyg i matte.
Har ju dock 1,5 år på mig innan slutbetyget,
menmen, ge upp är inget bra alternativ iaf. xD
Fick jag välja skulle jag hoppa av franskan...
Fast jag kommer behöva de poängen o.o
 
* Sluta vara så rädd för att bråka.
Jag är väldigt hmm..snäll av mig? Nej, men mamma & pappa
har knappast en jobbig tonåring, men jag är så trött på alltid
behöva vara rädd för att göra dem besvika o arga. Visst
vi har småtjafs, men aldrig stoora brååk, fast när vi väl har det,
blir det typ 83 gånger så jobbigt -.-'  
 
*Hör lite ihop med punkten ovan, 
men jag måste SLUTA att ta ut allt ont på mig själv.
Det är bra med ett samvete, men jag har fan "överdrivet"
med samvete, och får dåligt samvete alldeles för lätt.
 
*Dra ner lite på alla mina 25 komplex borde kanske
inte vara helt fel heller...Självkänsla, jippie!
 
Stardoll
*Få tag i den där jäkla 365-dagars-pokalen,
haha...Tvivlar dock lite på att jag ska orka fixa det,
men aa..
 
*Få tag i några av dessa DKNY plaggen;
DKNY skyscraper Dress

DKNY Falling Hearts Dress

DKNY Pink Lace Dalton Wedge

DKNY Runway Satchel

DKNY TweedJacket

DKNY Cropped Jacket

DKNY Plush Long Jacket

DKNY Collared Sweater

 

*Blogga vidare sålänge det går ^^

 

*Sluta lägga så mycket pengar på superstar. Nu när man inte ens kan växla känns

det riktigt surt. Att kunna sälja i bazaaren är det enda som är värt pengarna för att vara ss +

att man kan tjäna lite extra med starpoints, enligt mig då..) 2012 la jag säkerligen över 400

kr på Stardoll O.o

 
*Dra ner på timmarna vid Stardoll. (Sure att jag klarar det..Not xD)
 


solia-1
PUBLICERAT: 2012-12-31, 17:52:07

Den här 365 pokalel kan du ju få genom att varje dag logga snabbt in på mobilen och sen ut igen för där kan man lixom inte göra nåt typ "jag skaa BARA göra det här" mendet slutar med att man sitter någrs timmar! På mobilen kan man ju knapt se nåt så man tröttnar snabbt! Fast det beror ju på vilken mobil man har... Bara ett tips! :)

Svar: Haha jag vet, det är supersmart! Bara de att de (få) dagarna som jag inte loggar in på stardoll brukar bero på att jag inte har något internet, eller täckning...Utomlands brukar det t.ex vara svindyrt, och kanske inte värt det för en pokal. Men man kan ju alltid be en kompis logga in eller så..) ^ Men ja, tack för tipset! (:
lillelilleskutt.webblogg.se


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2013-01-01, 12:46:44

lycka till! :)

Svar: Tack! (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: