2012-12-26
 23:03:45

Nyårsmål 2012 - utvärdering

Nu är det jue snart nytt åt igen, hehe! 
Ni som har följt mig hela året minns kanske att jag radade
upp alla "nyårsmål" för 2012, ett efter ett, irl & Stardoll.
Så nu tänkte jag utvärdera dem, innan jag skriver
nya för 2013 ^^
 
Stardoll

* Nå 10.000 starpoints ^^
Kommentar: Check! Fast nu har vi t.o.m bytt system, 
men ja, level 75 131/309 är iaf över det som motsvarade 10.000! xD
 
* Köpa Scuba dress (just nu känns det snarare omöjligt, menmen..)
Kommentar: Check! Hihi, tror jag köpte den någon gång under våren,
men jisses vad jag hade sparat min SD's för den, tror aldrig jag har "sparat"
så mycket och så snabbt! Sålde t.o.m med några av mina gamla LE,
och andra rare's som ELLE modern blazer, platforms m.m för att
ha råd (:

* Min klubb Lillelilleskutt ska få över 500 medlemmar, och ble mera "aktiv"  
(just nu är det 446 medlemmar)
kommentar: Orkade inte satsa på klubben så mycket under året,
och med tanke på att folk slutar osv, så har jag endast
fått 4 medlemmar till xD Den är ändå inaktiv,
så fattar att folk inte orkar joina längre x)
 
*Bloggen ska utvecklas och bli bättre
Kommentar: Ja, jag är kanske inte den bästa personen på att avgöra det,
men med tankepå att min inlägg (enligt mig då) ser mycket bättre ut nu,
så skulle jag säga check på det också ^^


*När året är slut vill jag bl.a ha några av dessa plaggen i min garderob:
Både den grå & den Svarta ELLE blazern, DVF svart Bow,
DKNY big black wool scarf, Platforms.
Kommentar: Har fått tag i bl.a väldigt många Old DKNY
till min saming detta året, så man kan säga att jag lagt pengarna
på dem istället, men aa, har ju t.ex platforms & DvF rosetten
av det ovan, så jag är nöjd! (:
 

IRL 

*Börja träna mera så jag får snygga form och bättre kondition 
Kommentar: Haha, asså jag kan ju redan nu erkänna att det inte varade hela 
året precis, men i våras/somras då tränade jag verkligen och hade
myyycket bättre kondition än vad jag hade innan. Men nu i kalla december
är jag väl på ruta 1 igen dessvärre...xD

*Tänka mera på skolan, och få ett OK betyg.
Kommentar: Check! Det har jag faktiskt gjort!
(Ni skulle ha sett vad jag pluggade innan höstovet, innan Italien,
det är jag verkligen glad för, antaligen därför jag bl.a fick B i religion.)
Jag tog skolan på allvar, och tog t.o.m ledigt från Stardoll
i en hel månad, haha.. Nej, men mina betyg är faktiskt helt
OK, inga A men inga Fför den delen heller. 
 
 
*Börja blogga (tyvärr ingen jag kommer ge ut på stardoll till att börja med)
Kommentar; Det började jag faktiskt göra, hehe..Fast det gick åt
skogen till att börja med, så jag måste nog börja om nu i år istället.
Dessutom är mitt liv inte alls särskilt "roligt/intressant",
så kanske ska strunta i det istället ändå..x) Få se!

*Bli bättre "på bloggdesign" och lära mig mera om koder,
gimp och andra ritprogram.
 Kommentar: HrmHrm.."halvt"..blir fortfarande lika förbannad varje gång
jag ska ändra något i kodmallarna, så föredrar att inte göra det så ofta..xD
Extreeemt klurigt, det där, för dom som inte kan. Men gimp är jag
väl någorlunda bättre på nu iaf.
 
*Bätter självförtroende och självkänsla (det behöver jag verkligen)
Kommentar: Asså det går upp och ner. Vissa dagar vill ni inte veta,
men andra dagar är det helt okej. Men så är det väl näst intill för alla..?
 
*Försöka att vara glad istället för ledsen & göra året till något bra 
Kommentar: Jag var nog mera ledsen 2011 än 2012, 
så liiite bättre har väl detta året varit iaf. på ett sätt. Men 
sen har livet haft sina motgångar det också förstås..


LabradorGirl
PUBLICERAT: 2012-12-27, 18:06:23

Jag håller Aldrig mina nyårslöften, lära sig hjula,borsta tänderna varje dag hela året, träna dubbelt så mkt, ha en pojkvän på nyåret 2012/2013, jag bryter dom alla x) fattar inte ens varför jag fortsätter m nyårslöften ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: