2012-12-19
 17:03:47

Lite nyheter

Hej!
Dagen har varit så lååång, världens segaste typ.
Ni vet det klassiska, först städa klassrummet, och sen göra något
"med klassen", vilket för våran del blev film xD Jag blir dock väldigt
rastlöst av film, tycker det är så himla tråkigt..Dessutom var det
"Hunger Games", vilken jag redan hade sett tidigare, vilket gjorde allt
10 gånger tråkigare. Sen efter skolan var jag på ett möte, ska nog börja
jobba som en såndär reklamutdelare och tjäna lite extra i månaden.
 

Jaja, hur som helst, pallar inte fixa några "super-duper" inlägg just nu,
men här är lite nyheter iaf:
Två nya våningar i Fantasy Hotels, givetvis vinter-inspirerande.
Min favorit blev dessa spike skor, lite synd bara att man 
inte kan använda dem till outfits x(
 
Stardoll har även fixat en ny svitkollektion "THE LOFT".
Själv har jag inte ens börjat inreda mitt "Panorama room",
som köpte i höstas, så för min del får jag nog vänta lite med
att köpa "the loft", bara onödigt att slösa pengar på rum man ändå
har låsta xD
 
Tjäna 25 % mera stardollars på antalet stardollars i olika
erbjudande. Hmm..jag brukar inte göra några andra än Stardoll's egna,
jsut för att man får så ytte pytte lite för de övriga typ. Onödigt mejl.
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-12-19, 17:39:16

Samma här. Vi hade städat igår så idag fick man ta med sig lite godis och läsk och vi kollade på film. Det var en film som hette Polarexpressen. Den var väl helt okej förutom att vi fick byta ställe 2 gånger och ljudet krånglade flera gånger... Men det var iaf bra att vi fick sluta klockan 13.00!
Håller med dig. Skorna var skit snygga, har inte den färgen på skor på starodll och skulle vilja ha det. Men men...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: