2012-12-07
 18:15:00

Jul på Stardoll

Tog fram mina "typiska" jul dekorationer som har legat i förvaringen
princip hela året! Dags fixa i ordning sviten lite inför jul ^^
 
Egentligen är jag faktiskt inget särskilt jul-fan irl, iaf. Tycker det mest rätt
onödigt, man ger paket man får paket, tomten kommer till vissa hus,
man äter julmat osv. Sen ska alla fråga; "vad fick du i julklapp ?"
och man ska svara; "jo jag fick..." och så ska kompisen räkna upp
allt hon/han fick, oj iphone, Mac, märkeskläder hit och dit, och man ska
nicka och säga "oj då måste du vara glad". Så ska det visslas och tisslas om vem 
som är bortskämd och inte, jag pallar liksom inte, fattar ni?
 
 
 
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-12-07, 19:04:37

Haha, du är så rolig du:D Trevlig helg på dig!


elle__1998
PUBLICERAT: 2012-12-12, 16:02:04

Eller när kompisen inte får sin iPhone xDD Akta er, "jag fick ingen iphone i julklapp FML"- statusarna är på väg x''')

Iallafall... jag tycker bara det är barnsligt att bestämma vem som är bortskämd och inte genom att kolla på deras prylar o_O Alltså, 9/10 av de som har en iPhone har fått den "gratis" genom att deras föräldrar gjort ett avtal med en operatör (t.ex 3), för vem betalar ca 5000 kronor för en telefon? .__. xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: