2012-12-13
 22:11:12

Ingen växling!?

Tråkigt nog finns det alltid en nackdel när man 
blir glad av Stardolls generösa tänkande.. :0
 
Japp, som "anonym" kommenterade så kan man inte växla 
starcoins till Stardollars längre verkar det som. Denna handlingen är väl
till för att vi medlemmar ska köpa mera Stadollars för riktiga
pengar. Snacka om drygt om ni frågar mig, herregud, har man 
betalat för ss så ska man väl kunna få växla till sig åtminstone
100 SD's!?
 
Det är princip enda sättet att få tag på SD's, 
om nu inte säljer i sin starbazaar, eller gör ytte pyttiga "erbjudanden"
som erbjuds, där man får ca 10 SD's som max O.o
 
Åsikter?
 
 
 
 
 


vijolblomman
PUBLICERAT: 2012-12-14, 13:34:58

jag tror stardoll har gjort så efter som de riskerar böter om de ger erbjudande att köpa sd så då om man inte kan växla så köper alla istället

Svar: Fast de ger ju fortfarande erbjudanden om att man ska köpa ss eller SD's,men din tanke är bra, vem vet det kanske trappar ner på alla köp-stardollars-mejlen.
lillelilleskutt.webblogg.se


Extramusic
PUBLICERAT: 2012-12-14, 21:43:03

Jag tycker det är jättedåligt, det var det enda sättet jag fick sd :/ Man märker hur bortskämd man blivit. Alla använde funktionen flitigt, så det är konstigt att den är borta. Stardoll borde ju vara lite generösa iallafall, men har betalat för extrafuktionerna t.ex växling.

Svar: Håller helt med det är ur kasst! Vem vet de kanske förlorar på det istället, om folk är bestämmer sig för att det inte är värt att lägga pengarna på ss längre. Kanske tur för mig i längden, tänka säg vad jag kommer spara in 2013..
lillelilleskutt.webblogg.se


elle__1998
PUBLICERAT: 2012-12-15, 18:55:14

Har skickat arga mejl till Stardoll, haha! xD Under 2013 kommer jag strunta i att köpa något med riktiga pengar på Stardoll, varken Superstar eller Stardollars. Vill inte lägga mer pengar på en sida som bara blir sämre och sämre med tiden. x3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: