2012-12-31
 21:21:26

I januari x)

Efter min lilla omröstning på bloggen, så bestämde jag
mig faktiskt att jag ska köra på med tävlingar i januari,
nu när jag är ändå är ss och har möjliheten till det! :D
Så hoppas nu att många är med, haha..)
 
Det blir somsagt lite olika luckor med olika vinster ^^
Tror det kommer bli runt varannan dag ungefär (:
Det flesta luckorna kommer innehålla vinster för SD's, 
dvs. där vinnarna får köpa vinsten för 2 SD's i min starbazaar ^^
 
Fråågor? kommentera detta inlägget så svarar jag x3
 
 
 
 
 


Lady.gaga12341
PUBLICERAT: 2012-12-31, 21:25:00

Åh vad roligt med lite tävlingar, generöst också. Men hur som helst gott nytt år :)


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-12-31, 22:06:28

Det ska bli kul!


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2013-01-01, 05:13:21 | URL: http://beccys.blogg.se

Har ingen direkt fråga, men ville bara kommentera och berätta att jag tycker att det ska bli riktigt roligt att du kör igång med lite tävlingar! :) Det har absolut inte gjort mig någonting att du sköt upp dem till januari istället. Nu är man ju riktigt nyfiken! :D

Gott nytt år!
Kram!
/Beccy


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2013-01-01, 21:20:46 | URL: http://beccys.blogg.se

Nu har jag en fråga! :)
Om det är så att man vunnit, fast man inte har 2 stardollars just den dagen vinnaren utses, låter du plagget vara reserverat någon enstaka dag, eller måste man köpa det på samma dag? :)

Kram!
/Beccy

Svar: Javisst! Ett plagg är kvar i starbazaaren i 4 dagar innan det tas bort om ingen har köpt det (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Sdmsilvia
PUBLICERAT: 2013-01-03, 18:29:06

Kul :DD Har en fråga, när kommer du att utse en vinnare från varje tävling? Menar då hur lång tid det kommer ta innan du utser en vinnare.

Svar: Avslutar varje tävling så fort en ny lucka presenteras. Dvs. mellan 1-3 dagar emellan varje! (: Vinnarna presenteras i samma inlägg som tävlingen.
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: