2012-12-18
 21:16:45

Finfin klänning!

 
Måste bara skriva om denna ljuvliga rosa klänningen!
Är inget fan av gratissaker i vanliga fall, men denna kunde jag inte motstå! 8)
Visst liknar den, den högra klänningen,"enchanted wedding dress" på något vis?
 
Blev ju tyvärr av med min när jag lånade ut den, 
då stardoll tog bort funktionen av man skulle kunne sälja den
helt plöstligt. Men nu har jag fixat till mig den rosa klänningsen som
gratisak iaf! (:
 
För att få den rosa klänningen gratis;
 Använd proxyn; http://krabappel.com/ppi och
sök efter stardoll.com och logga in
Kopiera och skriv i proxyns adressfält:
www.stardoll.com/en/do/campaign/giveItem.php?id=45&hash=bead78755c5e30016c59ada4b573c67e
Klart! Glöm inte gå tillbaka och logga ut innan du lämnar sidan!
 
Källa: Stradollzerosv


bellis
PUBLICERAT: 2013-01-10, 17:21:43

vart finns proxy adressfältet? Trodde det var det som var där uppe men det funka inte det kom typ till facebook

Svar: Jag vet tror inte klänningen fungerar att få gratis längre eftersom det nästan var en månad sedan fusket kom ut! Men om jag inte minns fel så kom man aldrig till någon tävlingssida, så det kan hända att du har fått den ändå. Checka din svit ^^
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: