2012-12-18
 00:00:00

Ev. kalender i januari - rösta gärna!

 
Tjoho!
Tänkte kolla intresset för en ev. januari-kalender
på min stardollblogg, eftersom det inte blev någon nu i december!
 
Sist jag hade en undersökning om vad som borde finnas mera av
i bloggen så röstade flest på "mera tävlingar", men vem vet ni kanske
har ändrat åsikter nu? xD
 
Varför jag undrar hur många non-ss utan SD's det
är som ev. är intresserade, är för att veta om jag måste fixa starcoins
priser om det nu blir någon januari-kalender, eftersom man fortfarande inte
kan skicka SD's plagg gratis, utan måste sälja dem för 2 SD/st till vinnarna.
 
Som vanligt är omröstningen helt anonym, 
det enda som "blockas" är ditt ip-nummer så samma
person inte kan rösta flera gånger. Så rösta gärna så jag
vet om det är värt att dra ihop en eller inte! (:
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: