2012-12-20
 20:48:00

En sak jag inte är bra på när det gäller Stardoll..

(Bjuder på en bild på mig & Ida!)
 
Hejsan hoppsan!
Tänkte berätta om en sak jag verkligen suger på;
Nämligen quiz. För på 10:e (?) uppdraget i Stardoll
Academy måste man nämligen spela quiz på ett party och vinna,
vilket jag skulle testa på idag. Ni kan ju gissa hur det gick, hehe!
Aldrig mer säger säger jag bara, skämde ut mig totalt!
 
Lite synd jag inte fick med mig en bild från när jag spelade,
mitt dator bestämde sig visst för att inte vara sams med mig just då.
Men ni skulle ha sett mig, herregud, asså första omgången fick jag 0
stjärnor, och andra gången fick mina fina vän miss_idis skapa ett
privat party åt mig och låta mig vinna, herregud så pinsamt!
 
Ajà man kan inte vara bäst på allt, tusen tack Ida för hjälpte mig iaf,
och ja, jag fattar verkligen att hon skrattade när jag bara stod och svarade 
fel varje lite fråga!
 


Miss_idis
PUBLICERAT: 2012-12-20, 20:52:36

Skojar du!
Du var ju jätteduktig! xD
Hehe♥


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-12-20, 22:05:53 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Är fast på steget efter quizet! Det är bajs tråkigt och jobbigt! :(

Svar: Jag också där efter 50 röster och väntar på att bli godkänd o.o fattar inte varför det måste ha så lång tid på sig att godkänna en sminkning? 31 timmar :O
lillelilleskutt.webblogg.se


vijolblomman
PUBLICERAT: 2012-12-21, 16:55:41

jag undrar när man stylar mel är alla godkända eller bara en del vad händer om man inte blir godkänd jag bara tog på ngt

Svar: Jag vet inte, antar att de flesta blir godkända, kanske bara en check för att folk inte missbrukar det och gör saker som anses stötande m.m
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: