2012-12-28
 22:00:00

Dagens schema

Det jag har gjort idag på Stardoll:
 
1. Föörsöök blogga faktiskt..MEN gav upp efter
att mitt misslyckade försök med att fixa ett inlägg om
nyårs-outfits gick åt skogen då 1. Min dator dog och hela outfiten
försvann från starplaza innan jag hunnit printa. 2. För att outfiten och
alla andra plagg jag letat fram försvann ännu en gång av en märklig
andledning. Ett tredje försök orkade jag inte, kanske försöker
igen i mån istället..
 
2. Mejlat Stardoll och tipsat om att de borde fixa
flera starpointsbelöningar i de högre nivåerna! 
 
3.Gjort några uppdrag i Stardoll Accademy
men fastande på ett..suck. Har skrivit till några som har
gjort klarat alla,i hopp om att de kan hjälpa mig. Stardoll
skriver så luddigt när det gäller uppdragen!
 
 
 


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-12-29, 11:09:09 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Om du anmäler dig till mig kan jag ta på dig ett billigt sc bälte eller något liknande du kan köpa ;) ♥

Svar: Hur menar du? (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-12-29, 11:47:49 | URL: http://beccys.blogg.se

På något vis känns det skönt att läsa om någon som har problem med uppdragen på Stardoll Academy, så att jag inte är ensam om det. ;) Jag är på uppdraget "Mysrum" där man först ska designa saker i StarDesign och sen köpa tre plagg från Starplaza. Det har jag gjort, sen skulle man även lägga allt man köpt i samma rum, byta bakgrundsfärg (tydligen bakgrund menade Stardoll, jag som bytte färg hela tiden...) och slutligen spara.

Jag har varit på det där uppdraget i flera dagar, och kollat igenom mina transaktioner flera gånger, så att jag verkligen får med mina fem inköp i mitt rum. Har sparat minst tjugo gånger, men inget händer.

Har också mailat Stardoll, då de först upplyste mig om att det var bakgrunden man skulle byta, inte bara färgen, som det stod. Känns inte riktigt som att man kommer få en lösning på detta.. Så frustrerande, man vill ju komma vidare!

Stardoll svarar snabbt i alla fall, det är vad jag upplevt. Hoppas att det löser sig för dig! :)

Kram!
/Beccy

Svar: Haha ibland svarar dem, ibland inte -.-' Men dock inte rättvist att hålla på att mejla dem för många gånger, antar att de kommer sluta svara för gott isf.. :O Men om det är det som krävs får jag väl ta o göra det tillslut..xD
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: