2012-12-15
 23:53:53

Dagens köp

Nu kan man sälja LE kollektionen från Juni!
Själv så satt jag och letade efter de svarta shortsen,
utan någon vidare tur, då jag plötsligt hittade denna
klänningen från mars kollektion för 106 SD's!?
 
Vem säljer så billigt, med tanke på att personen köpte den
i butik för hela 200 SD's (?) Ja det kan man undra,
hon/han måste iaf. varit i väldigt behov av SD's snabbt xD
Tyvärr som jag skrev ovan var det ingen vidare tur 
för mig när det gällde shortsen. Det billigaste jag kunde hitta
dem för var 278, och med tanke på att de i värsta fall bara höjs
i pris, så slog jag till ^^
Även denna jackan följde av någon andledning med...
Får väl sälja den om jag ångrar mig, eller nått xD
Älskar verkligen nitar <3
 
Synd nog har jag inte shortsen & jackan på
lillelilleskutt, utan på en annan docka. Får sälja över
dem i framtiden om jag bli superstar. Hoppas det blir
innan sommaren, vill göra snygga outfits av shortsen!
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: