2012-12-16
 01:10:11

Bästa VS sämsta look 2012

Om jag skulle utvärdera hela Stardoll-året 2012
så skulle nog denna looken bli min favvo! Älskar den, och skulle
gärna vilja fixa ihop den igen, dock så svååårt att få till en exakt likadan
sminkning ect. Om man kollar noga så ser man faktiskt att jag har
samma gamla näsa, ögon & mun som än idag. Så mycket har kanske inte
ändrats om man tänker efter, fast ändå är det så stor skillnad :O
Kan tilläga att måånga av mina outfits ser för
jävliga ut från den tiden, hehe! Bilden ovan är ett bra exempel.
Ingen bra kombination, ser helt sjukt ut, som om jag
bara tagit olika plagg och slängt på henne utan att tänka
om det verkligen matchar..
 
Får ibland lust att radera hela jävla skiten när jag kollar tillbaka
för att jag skäms så mycket över alla fula inlägg jag har gjort! Ò_ò
Fast å andra sidan vad är poängen med en blogg om man
aldrig tillåts"förändras" med tiden?
 
Här är nog 2012's sämst look!
Den hade jag i slutet av december 2011 och
i början av januari 2012. Grejen är att jag minns
hur stolt jag var, och hur snygg jag tyckte jag hade fixat
min docka och outfit...helt sjukt. Jani skulle gärna vilja veta hur min
lilla hjärna tänkte på den tiden, jag ser ut som en gammal tant,
som någon sa i sweden, fast jag insåg det inte själv då..
 
Har ni några roliga minnen av outfits/lookar ni har
haft under året?


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-12-16, 06:57:09

Jag tycke din outfit är super snygg på bilden du tycker du var nöjd med din medoll! Själv så brukar jag spara alla mina outfits på mitt album, som minnen och bläddrar man tillbaka så ser jag verkligen hur ful jag var! Fast då var jag super nöjd med outfiten. Haha:P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: