2012-12-15
 16:36:51

Åååånej

Arhhh, kommer aldrig nå denna jäkla
pokalen om det ska vara på detta viset...
Var uppe i över 100 dagar, och så visade sig att
det bara räknas om man loggar in dagar i rad!
 
Så yes, nu har jag börjat om från början igen, efter min
fina ledighet...Ajá hade ändå inte haft möjligheten att logga in
själv eftersom jag var i Italien och jag inte hade tillgång
till internet på mobilen utan att det kostade asmycket.
 
Hur många dagar är ni uppe i?


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-12-15, 23:03:31 | URL: http://beccys.blogg.se

Åh, så sjukt surt när man kämpat och loggat in flera dagar i sträck! Tur att jag inte varit utomlands under tiden jag kämpat för att logga in en gång per dygn, annars hade jag nog inte kommit så långt, haha.

Jag är uppe i 179 dagar, och det känns riktigt bra! Hoppas att jag når målet på första försöket. Känns ju rätt surt att behöva börja om, det tar ju ett tag. :)

Kram på dig!
/Beccy

Svar: Nu har du blivit varnad iaf, hehe..Så samma misstag som jag, i onödan. Sen kan man ju fråga sig vad som är värt det...det är ju bara en pokal. Fast jag hade ju kunnat be en kompis logga in eller nått, om jag hade vetat, men ajà man lär sig av sina små misstag.
Lycka till, du lär ju få den inom ett halvår isf! (:
lillelilleskutt.webblogg.se


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-12-16, 00:26:07 | URL: http://beccys.blogg.se

Haha, precis, tackar för det! :D
Egentligen är det väl inte så viktigt, det är precis som du säger, bara en pokal. Men det blir väl ett beroende så småningom, eller en liten tvångstanke av den milda sorten, haha. Älskar att du börjat blogga igen, saknade verkligen dina inlägg under din lilla bloggpaus! :)

Kram!
/Beccy


vijolblomman
PUBLICERAT: 2012-12-16, 15:45:46

oj vad synd jag är på 165dagar 20 dagar kvar

Svar: 200 dagar kvar menar du? xD
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: