2012-12-30
 14:18:13

3-årsdagen

Idag är det inte bara "dagen före nyårsafton", 
utan även den dagen då jag firar 3 år på Stardoll!
 
Känns lite mysko egentligen för jag kommer faktiskt ihåg
den dagen jag gick med för 3 år sedan.
 
En kompis var hemma hos mig, och hon ba;
Har du Stardoll!? Du måste gå med, det är superkul!"
Och det roliga är att min första tanke var "usch inte ett sånt där tråkigt
spel på internet.." (har aldrig varit särskilt förtjust i spel annars,
som typ nintendo, mobilspel ect) men jag ville göra henne besviken,
så jag tänkte typ "okej, jag går väl med för skojs skull.." 
...
Mer böver jag väl inte säga?  
Typ nittioelfte gången jag frågar mig själv om jag verkigen hade bloggat
här eller ens varit medlem om hon inte hade varit hemma hos mig den
dagen. x3
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: