2012-12-18
 22:37:00

2011-12-18

Hihi, nu är jag på uppdrag 8! Väntar bara på att bli "godkänd",
verkar dock ta flera timmar, min klocka är just nu på
31:45:17 (den räknar neråt)
Något som är extra kul med en årsbok, är att alla fina bilder sparas 
Har man ingen blogg eller inte använder stardolls egna är det ju ett jätte bra
alternativ för att få sparat sina fina minnen från sin tid på Stardoll!
Extra ku blir det om man har många effekter på sin kamera.
 
Jag gillar alla mina bilder förutom den första som blev lite konstig eftersom
skägget hamnade utanpå tomteluvan...Man kan typ inte heller ta
bort bilder från sin årsbok (?) så jag kan inte ändra :/ Haha,
är därför asnoga med att inet slarva med några nu, vill ju ha en
snygg bok jag kan vara stolt över!
 
 
 


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2012-12-19, 13:38:09 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Haha, vilket charmigt första intryck du gör 8D


iDestiny13 (stardoll namn :D)
PUBLICERAT: 2013-01-03, 16:21:09

Jag får damp...hur sparar man en bild i årsboken? :D

Svar: 1.För det första måste du vara på rätt uppdrag, alltså, om du t.ex har 3 uppdrag på en "nivå", så måste du göra de i ordning. (så kolla så det verkligen står markerat att du har gjort de som är innan, det uppdrag som säger att man ska spara i årsboken..) 2. Ta kort med kameran, om det inte fungerar i suiten, så är det troligen i skönhetssalongen du ska ta kortet (: Hoppas det var ett tillräckligt bra förklarat svar, annars får du kommentera igen ^^
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: