2012-12-10
 22:43:28

1700-tals mode

Ni vet väl att jag är ett stort fan av Stardoll's peruker, eller hur?
Idag fick jag tag i ytterligare en, "Baroque wig" heter den.
 
Frågan är varför jag är ett så stort fan av perukerna?
Jag vet faktiskt inte själv, man kan ju knappt använda dem,
eftersom de ändå inte syns mer än på medollen i sviten..)
Redan från första början, första gången jag var superstars för nästan
3 år sedan, fastnade jag vid just dessa 1700-tals mode. Man kan säga
att jag var dum som köpte på mig massa sådana onödiga prylar, när jag kanske
borde köpt old DKNY om jag vore smartare, men när jag tänker efter så var det nog
inte så fel köp ändå..Om man ska samla på något är det väl egentligen mer coolt att
samla på någonting alla andra inte samlar på, och värderar? Något man själv
gillar och tycker är häftigt.
 
Har ni någon sådan där särskild "stil", eller något annat ni gillar i bakgrunden 
som ni just fastnar vid när hittar en pryl som motsvarar det?
 
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: