2012-08-27
 18:30:02

Tress Up - ny kollektion

Tjoho! 
Som ni säkert redan har sett så har en ny kollektion av Tress Up 
gjort entré i starplaza. Denna gången utan Dip Dye inspiration.
 
Lillelilleskutt's åsikt:
Ingen hiss precis. Var typ 3  av 12 som jag tyckte var snygga.
Dip Dye kollektionen var dubbelt så bra om ni frågar mig, vissa
av dessa frisyrerna ser riktigt fula och slarvigt gjorda ut.
 
Låt höra vad ni tycker då? (:


Millionstardoll
PUBLICERAT: 2012-08-28, 15:12:50 | URL: http://www.millionstardoll.blogg.se

Hej! Ska vi göra länk byte? Du länkar min blogg på din blogg och jag länkar din? :)

Svar: Vill tyvärr inte göra länk-byten med bloggar som har under 50 besökare per dag. Jag brukar ha 50 +.
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: