2012-08-17
 18:55:36

Tråkiga belöningar

Insåg precis att jag framöver bara kommer få en sak från 
suiteshopen då jag levlar upp...Höhö vad tråkigt, 
borde man inte få flera saker hur högre upp man är? 
 
Sen på level 74, 80, 88, & 91 vad får man där då?
Troligen tillgång till plagg/accessoarer i Starplaza,
eftersom frissorna slutar vid level 72. Eller så är det
bara 5 starcoins -.-'
 
Hoppas verkligen Stardoll väljer att fylla på starpoints-
belöningarna lite, och varför inte göra dem lite mera "unika"?
En solstol känns lite snålt och tråkigt.
 
När zerosv blir klara med sitt projekt tänker jag räkna ut hur
mycket starpoints totalt jag behöver för att nå level 92.
Detta nya systemet är krångligt, man har ju ingen aning vad man
ligger. Skulle tro att jag skulle haft runt 9500/9700 starpoints med
gamla systemet, för level 72 sägs väll motsvara 10.000?
 
 
 
 
 


Rebecca (BeccyA @ Stardoll)
PUBLICERAT: 2012-08-17, 20:37:40 | URL: http://beccys.blogg.se

Jag förstår inte riktigt vilka plagg i Starplaza som man får tillgång till när man levlat upp.. Jag har nog aldrg hittat något sånt plagg.. Vill du ge något exempel? :)

Kram!
/Beccy

Svar: Länk; http://i47.tinypic.com/2dvlzbd.png
Dock var dessa på en väldigt låga nivåer, men det finns flera. Sen finns det även i Starbazaaar har jag sett, t.ex ett par jeans på level 72 om jag inte minns fel. De har ett grönt band tvärs över sig, och så står det vilket nivå de tillhör. Kan visa en bild nästa gång jag hittar ett sådant plagg i starbazaaren. (:
lillelilleskutt.webblogg.se


melodietjej
PUBLICERAT: 2012-08-17, 20:40:42 | URL: http://pezzans.blogg.se

Hej jag har skickat intervjun via ett brev/mejl på stardoll :)

Svar: Oj förlåt ska försöka svara idag. Har bara inte hunnit med det än (:
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: