2012-08-16
 19:49:20

+ till personer som inte skickar reklam eller tomma förfrågningar!

Varför kan man inte se hela medelandet personen
har skrivit!? ;O
 
Dessa personerna anstränger sig iaf.
för att skriva något intressant, istället för att skicka 
tomma förfrågningar, eller ännu värre med reklam O.o
(Obs! syftar inte på personerna jag ändå brukar prata med, 
på t.ex party osv, gästbok, klubbar ect.)
 
Folk har börjat klaga på att jag inte accepterar,
så sitter och försöker göra mitt bästa... C:
Går sådär - men från ca 280 har det iaf. hänt något.
 


melodietjej
PUBLICERAT: 2012-08-16, 21:22:55 | URL: http://pezzans.blogg.se

Vad konstigt.
Minns inte själv vad jag skrev efter Det skulle gärna berättat om jag visste :)


Extramusic
PUBLICERAT: 2012-08-16, 22:22:41

"Men vänta... DET ÄR JU JAG! X3" (Min tanke. Hehehe ^^) Det var ett tag sen jag pratade med dig i gästboken nu.;) Jag har för mig jag skrev (där man inte ser) "jag vet att du har många vänförfrågningar så jag är berred på att det tar tid att du accepterar." eller något sånt ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: