2012-08-13
 20:59:17

Till Käraste "anonym" <3

Hej på er!
Såg precis att någon kallad "anonym" har spammat 
blogg-chatten med ganska starka åsikter..? Jag brukar
seriöst inte svara på personer som bara är ute efter att
"trycka ner mig och min blogg", men varför inte göra
det idag? x'P Har ändå tråkigt, så okej;
Anonym du får min uppmärksamhet i ett helt
inlägg - nöjd? Hoppas du blir det!
 
 
"Anonym: HALLÅ! LilleLilyskutten, eller vad sjutton du kallar dig! Ska du kanske hälsa dina "käraste" gästbloggare 'Hej då' eller? Du är tillbaks, so what's next? Jag vet! UT MED GÄST-BLOGGARNA"
- Haha, du har nog inte läst mina inlägg särskilt noga? xD 
Har skrivet flera gånger "tack till melooon och Elle", dessutom addade jag dem
båda i chatten så fort jag kom hem och tackade ännu en gång så jag tror inte
de tog illa upp..? Om de tog illa upp, är det välkomna att kontakta mig
och säga det (:
 
"Anonym: ELLER VAD SJUTTON DU NU VILL KALLA DINA SMÅ B!TCH SLAVAR TILL GÄST-BLOGGARE!"
- Slavar? Hmm så ser inte jag det. Elle och melooon valde att blogga
frivilligt såklart!
 
"Anonym: Seriöst! Ska du göra dig av med dom eller inte!!!??"
-"Göra dig av" är nog fel uttryck. Det stod klart och tydligt i "ansökan"
att man skulle blogga fram till den 12:e, och inte mer.
 
"Anonym: FÖR I SÅ FALL ÄR DU EN J@VLA LÖGNARE!"
-Lögnare? Det tycker jag inte, jag tror varken melooon eller Elle
förväntade sig något annat en "gästblogga" till den 12:e.
 
"Anonym: ONT I SVANSEN? LILLE-SKUTTEN? ASSÅ SÅ HIMLA KNÄPPT NAMN NÄR MAN NU TÄNKER PÅ DET"
-Jag tycker ditt namn är rätt knäppt det med eftersom jag vet vem du är 
på Stardoll (: Varför vågar du inte stå för vad du säger, eftersom du
kallar dig "anonym" ? x3
 
"Anonym: Vadå är du en kanin? xD"
- Haha ja! Alla vet vet väll att lillelilleskutt är en 
kanin?
 
"Anonym: Och var i helskottar fick du namnet Lily från? xD"
- Har ju kallats för det i evigheter, so what?
Tänker inte precis be alla mina vänner att börja
kalla mig för något annat.
 
 
"Anonym: Hehehe se på dig själv! Där sitter du! En fjorton åring som fortfarande sitter vid stardoll?! Du och en massa andra försöker hela tiden säga att man kan vara 15, man kan vara 18,man kan vara 20"
-Japp så sant. Stardoll är ett kul spel - och åldern är bara en siffra.
 
"Anonym: Vad kommer här näst?! Ska ni försöka övertala folk om att man kan vara 30? Eller 40 och fortfarande sitta vid stardoll? PATETISKT! Ni alla vet sanningen men vågar bara inte inse det!"
- Hmm ja varför inte? Jag bryr mig inte om en 30-åring/40-åring spelar Stardoll.
Alla som vill får spela oavsett ålder enligt mig. Bara man gillar spelet så,
och är "seriös".
 
"Anonym: Stardoll är till en början kul, men när man fortsätter och fortsätter och fortsätter inser man inte att man har ett liv i verkligheten. Allt ni tänker är säkert,DATOR,STARDOLL,DATOR,STARDOLL!!!"
-
- Haha jo jag har ju själv sagt att jag är "beroende" av Stardoll. Det är sant,
men jag gör givetvis andra saker också än att bara spela. (:
Jag kan till viss del hålla med dig om att i Stardoll-världen
spelar det ingen roll vem man är irl, man kan få vara som
"någon annan" här.
 
"Anonym: Slå vad om att ni har seriösa problem med erat riktiga liv eller är jätte fula i verkligheten!
Därför är ni inne på stardoll! På grund av att stardoll ger er chansen att leva ett helt nytt liv, som
 poppis som kändisar som vad sjutton ni nu vill vara, Vacker eller ful ni bestämmer! Men allt bra har ett
slut och det är dags att ni vaknar upp till verkligheten, till erat riktiga liv. Innan du vet ordet av
sitter du under en bro, ingen make och inga barn, alldeles fattig med varken mat så det räker.
Bara en trasig dator vid din sida som du fick hemifrån! Slå vad om att du fortsätter med
stardoll då också!"
 
- Hmm jo vissa dagar tycker jag är jävligt ful, det är sant.
Andra dagar är bättre. Btw. På min semester
fick jag höra massa komplimanger från en speciell person jag träffade,
så jag tror verkligen inte alla ser mig som ful, även om det
är lätt att tro med dålig självkänsla.

Men om jag inte minns fel så var jag borta från Stardoll
i en vecka precis? Så nej, Stardoll tar inte över mitt liv
så du behöver inte oroa dig för mig, jag klarar mig,
- men tack för din omtanke (;
 
Ingen kan se i framtiden, så om jag gifter mig, får några
barn osv. det vet jag inte än. Man jag kan ju alltid hoppas! 8)
 
"Anonym: Men jag å andra sidan vill bara rädda dig ur klistret. Jag vill bara hjälpa dig. Se till att det onda inte händer! Så ta inte illa upp med alla mina kommentarer :)"
- Tack för visad omtanke! 
 


elle__1998
PUBLICERAT: 2012-08-14, 00:19:02 | URL: http://stardollpotato.blogg.se

Hoho, "små bitch slavar till gästbloggare", skojigt där! Kan säga att mitt slavarbete på bloggen var kul 8D

Och varför är ni så himla sura på oss tonåringar för att vi spelar Stardoll? Var hellre sura på de där 9-åringarna som går runt med sina lättklädda outfits och "fejkbröst".. O__O

Dagens skratt. c':

Svar: Hahaha precis x'P Man lever ändå i "olika världar". En 9-åring kanske inte tycker samma sak är "poängen" med Stardoll som en 15-åring.
lillelilleskutt.webblogg.se


fröken kompanjon
PUBLICERAT: 2012-08-14, 10:20:13

kära lily, denna anonym är ett pucko. din blogg är toppen. punkt.


Didilina10
PUBLICERAT: 2012-08-15, 11:39:32

Haha. Haha.


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2012-08-16, 00:02:16 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Den personen måste verkligen känna sig lättad efter att ha tvingat sina åsikter på dig xD

Svar: Ja lättad efter att fått ut sin ilska, som tyvärr gick över min blogg x) Troligen vet jag vem det är också..
lillelilleskutt.webblogg.se


lilla_sommar (embla)
PUBLICERAT: 2012-08-16, 14:26:49 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Hahaah, vilket freak XD


BELLA-145
PUBLICERAT: 2012-08-16, 20:32:37

Seriöst vad taskigt! För det första så är det säkert denna Anonym som är beroende av stardoll och kommer att sitta under en bro utan mat och bara en trasig dator! För det andra, vem i hela världen är denna knäppa fegisen Anonym??!! Snälla Lily berätta vem hon/han är på stardoll! Om du gör det lovar jag att hennes dagar på stardoll är ÖVER! >:D

Svar: Varför låtsas du vara någon annan än den du är? Kan du vara vänlig och sluta skriva under andras namn och sluta läsa min blogg om du tycker den är så dålig ect.
lillelilleskutt.webblogg.se


sara_ida
PUBLICERAT: 2012-09-05, 14:40:15

Alltså vad är det där för människa? Snacka om att bry sig för mycket om vad andra tycker om man påstår att det finns en åldersgräns för stardoll. Jag är 19 och därmed närmast pensionär i sammanhanget men så länge det är kul så who cares? Vem orkar bry sig om vad andra tänker kring det. Inte jag i alla fall. Särskilt ful eller misslyckad tycker jag heller inte att jag är och till skillnad från denna "anonym" är jag väldigt trevlig och sympatisk vilket är en mycket fin egenskap som hen borde pröva att anamma! :)

Svar: Haha vad skönt att höra! Jag vet faktiskt inet varför denna tjejen hakar upp sig över ålder? Kanske för att hon själv önskar att hon vore 14-år istället för 12? Haha...jag vet ju vem det är...)
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: