2012-08-14
 10:00:00

StarDesign's nya färger


Något jag stör mig på supermycket är att de 
gamla färgerna byttes ut när Stardoll
uppdaterade StarDesign! O.o
 
Det gamla färgerna var mycket snyggare,
inte alls lika "starka" om man nu ska använda dem
till "plattor", som sen blir väggar/golv ect.
 
Jag blir galen för jag har massa "udda" plattor
i min förvaring som aldrig kan användas då det
inte går att designa flera ut av dem.Typ två räcker ju inte till precis till ett rum...
Ett exempel är den grå färgen jag har på golvet  i mitt "Beach Villa" rum,
den skulle jag vilja köpa flera ut av.
 
Skulle gärna köpt i Starbazaaren, men det är så svårt att se skillnad
på nya och gamla nyanser när man inte har de två plattorna
bredvid varandra.
 


RosaSmurf
PUBLICERAT: 2012-08-15, 23:54:29 | URL: http://stardollzerosv.blogg.se

Stör mig också på det!
Innan fanns det en bra blandning av matta och starka färger! -.-

Svar: Vem vill har skrikgrönt golv liksom...? -.-'
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: