2012-08-01
 18:30:00

Hårfärger

 
Har ni tänkt på hur mycket liv en medoll får med lite färg? Med smink och hårfärg tillsammans kan man få till en helt fantastisk medoll!
Det är till exempel fint att ha lite kontrast mot kläderna medollen har på sig. Till mörka kläder kan en ljus, stark färg vara fin. Har man ljusa kläder kan man testa en mörkare färg utom svart eller brunt, kanske mörklila?
 
 
Grön, lila, rosa och en massa andra färger saknas på bilden, men dessa var de enda jag hade. x3
Jag brukar vilja ha ungefär samma färg på min medolls ögonskugga och hår. Just nu har min medoll rött hår, och till det har jag en brunrödaktig sminkning.
 
Brukar era medolls ha olika färger i håret eller föredrar ni de "vanliga" färgerna; brunt, blont, svart?
 
//elle__1998
 


lilla_sommar
PUBLICERAT: 2012-08-02, 13:54:44 | URL: http://emblafant.blogspot.com

Hahah, för det mesta använder jag helt crazy hårfärger! XD
Men förut så var jag mer för dom naturliga färgerna, men det är som du säger, medollen får mer liv med lite färg! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: