2012-08-02
 19:41:58

Rödhårig + dagens/gårdagens köp!

Nu är jag rödhårig igen, passar det? Har ju även gjort en liten fläta till håret :D
Hiss / diss?
 

Senaste två dagarna då jag inte bloggat (förlåt, inte haft tid!) har jag shoppat en hel del.
Vad tycker ni om mina köp? Båda shortsen är från miss sixty, bustiern och bältet från PPQ, blusen och baddräkten från pretty n' love, tube toppen och den svart/guldiga tröjan från archive.
Kanske bloggar mer ikväll om jag hinner!
Kram / Melooon1


Lou
PUBLICERAT: 2012-08-02, 20:57:49 | URL: http://Nealoustardoll.blogg.se

Hiss till det röda håret! :) Älskar flätan också!

Svar: Bästaste Lou! ♥ / Melooon1
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-08-02, 21:49:53

Gillar dom vita shortsen med nitar på:)

Svar: Åh, jag vet, visst är de sjukt snygga?! (: / Melooon1
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: