2012-08-23
 19:27:12

När man känner sig sviken...

Visst gör det ont när man inser att någon man verkligen
trodde man hade en vänskap med, visar sig vara personen
som sitter och kommenterar elakt anonymt. Det gör det verkligen, 
när man inser att personen även ljuger en rakt upp i ansiktet genom att
säga att hon är oskyldig, och att det är jag som har låga tankar
om mina vänner.
 
Jaha. Nu vet jag vem det var iaf. Tråkigt, men som jag
anade så var någon som stod mig nära. Jag ville inte tro det först,
men man måste tyvärr acceptera den kalla sanningen ibland.
 
Visst tål jag kritik - men som jag har sagt tidigare STÅ för det du säger.
Tycker du min outfit var skitful? Skriv det om du vill, bara du skriver
under ditt Stardoll-namn är jag nöjd. Sen kan man ju fundera på vad som 
är värt att berätta och inte när det gäller en åsikt, att vissa kan ta illa upp
om man säger att bilden/outfiten är ful...)
 


solia-1
PUBLICERAT: 2012-08-23, 21:30:46

Det är samma sak irl med! En av mina bästa kompisar pratade HELA tiden skit om nästan ALLA och det gör verkligen ONT när det kommer fram vad den har sagt, så förstår dig precis!


elle__1998
PUBLICERAT: 2012-08-24, 09:30:15 | URL: http://stardollpotato.blogg.se

Sånt är verkligen taskigt, och framför allt fegt.. har själv inte varit med om något sånt än, men jag förstår att man känner sig så himla besviken.

Hoppas att du löser detta med den personen, om du nu hade tänkt prata med henne. ^^

Svar: Jag har snackat med henne, det var så jag fick reda på attt det verkligen är hon. Det pekade på det från början, men nu vet jag att att det är sant också. Jag trodde verkligen inte så om henne, eftersom vi varit vänner i ca 2 (?) år? Kanske tyder det på "avensjuka" eftersom hon påstår att jag betèr mig som en "poppis" kändis i denna meningen;
"Slå vad om att du fortsätter med poppis som kändisar som vad sjutton ni nu vill vara"
lillelilleskutt.webblogg.se


Kompanjon
PUBLICERAT: 2012-08-24, 20:22:46

Väldigt ledsen, inte för att det gör saken bättre så finns ju vi, dina andra kompisar alltid här, där, här (?). Du är en toppentjej, skit i skitstövlar.

Svar: Tack <3
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: