2012-08-29
 19:05:18

MSW 2012

YOUTUBETÄVLING - VECKA 1 - RÖSTA PÅ MIG!

I år riktar vi strålkastaren på dig och låter dig visa världen hur fantastik du är via en video.

Varje vecka kommer vi att ha ett nytt tema för att ge alla en chans att stå i centrum. De 10 bästa videorna kommer att visas på Miss Stardoll Worlds Facebooksida.

Denna vecka är temat ‘RÖSTA PÅ MIG’ och det här är vad vi vill att du ska göra:

  • Skapa en video som visar varför vi ska rösta på dig och lägg upp den på YouTube.
  • Videon ska max vara 60 sekunder.
  • Videon måste taggas så här: “Miss Stardoll World 2012 – VOTE FOR ME”.
  • Du får inte filma dig själv eller någon annan person. Du får så klart gärna film söta djur.
  • Du får inte spela in eller ha med någon människoröst.
  • Du får inte delge någon personlig information i videon mer än din medolls namn och motivering till varför du ska vinna.
  • Använd inte ovårdat språk eller språk som kan uppfattas som stötande av andra.
  • Kom ihåg att du måste vara minst 13 år för att kunna ha ett YouTubekonto.

Vinsten? Du får grym exponering då din video kommer visas på Facebooksidan och det ger dig chans att fiska röster. Så vad väntar du på? Börja filma, ha massor av skoj på vägen och tänk i nya, kreativa banor!

Min åsikt om tävlingen i år;
Bra idè att det ska finnas olika tävlingar som ingår i msw för varje vecka!
Förra året tycker inte jag själva tävlingen var så jätte bra planerad...Tråkigt,
eftersom det bara gick ut på att man skulle tigga röster/spamma m.m om
man deltog. Visst är det samma grej i år också, men iaf. andra uppdrag/sätt
att få röster också...)
 
Är man t.ex skitbra på att göra videos, men kanske inte vill lägga
1000-tals kronor på broadcast, har man ändå en chans att få röster ändå!
Vem vet vilka andra små tävlingar det blir veckorna framöver x)
 
Kommer själv inte att delta i år heller. Varför? Tycker
inte det är värt jobbet som krävs, en sån latmask som jag är xD
Nej men det är klokt tänkt. Kommer knappast hinna med skolan och kompisarna
om jag ska sitta och spamma broadcast 24/7.

 

 


Louise - Elsalouise.blogg.se
PUBLICERAT: 2012-08-29, 21:48:48 | URL: http://elsalouise.blogg.se

söt blogg :)


elle__1998
PUBLICERAT: 2012-08-29, 23:01:13

Jag ska försöka komma med i semifinalen, och kommer jag med i den antar jag att jag kommer hoppas på att bli Miss Sweden, men inget av det kommer hända. x3

Har gjort en video också, men har inte hunnit att ladda upp den än, hehe x)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: