2012-08-23
 02:48:00

Lite irl babbel (igen...)

Hej!
 
Jag vet inte hur det är med er, men själv
har jag börjat skolan nu. Därav måste jag dra ner
rejält på Stardoll. I morgon (idag) ska vi ha
genomgång hur viktigt skolan är för framtiden. och att man bör
satsa på betygen osv. Får även mitt nya schema då.
 
Är dock inte alls nöjd med vilken grupp jag hamnade i,
eftersom vi är halvklass på vissa lektioner. Så hoppas
 schemat iaf. är okej!
 
Men tillbaka hur det kommer hänga ihop med stardoll > bloggen.
Kommer troligen sluta senare, och vara hemma runt  tre halvfyra de flesta
dagarna, ibland även senare eftersom jag även kommer gå på "extralektioner"
som erbjuds. Detta är "plugg-året" som folk kallar det, så varför inte försöka
göra så bra ifrån sig då?
 
Vilket senare leder till att jag Stardoll måste ta mindre tid/kraft
i mitt liv.
 
Försöker väll som vanligt fixa tidsinställda
inlägg (nästan 80 % av allt som dyker upp på bloggen är planerat...),
vilket betyder att dessa inlägg fixas på kvällen/eftermiddagen dagen innan.
MEN kommer säkerligen inte orka/hinna göra det varje dag heller...C:
 
Har ni börjat skolan än? Såg erat schema bra ut?
 
 


elle__1998
PUBLICERAT: 2012-08-23, 10:47:26 | URL: http://stardollpotato.blogg.se

Mitt schema är ett helvete.. alldeles för lite raster och luncherna är alldeles för sena. Blöh. Jag hoppas att jag fixar det iallafall. x3

Jag kommer nog att plugga väldigt mycket nu i åttan och sen i nian, vill gärna komma in på en tekniklinje på gymnasiet så jag antar att det krävs höga betyg. x)

Svar: Låter bra! ^^
lillelilleskutt.webblogg.se


babel456
PUBLICERAT: 2012-08-23, 17:44:48 | URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se

Mina lärare är helt dumma i huvudet för jag har bara 5min på mig att gå från en lektion till idrotten (de tar 3min till idrotten) och då ska vi va ombytta och så, så mitt schema är inte direkt bra på vissa dagar. ;)

Svar: Hehe, det var snålt! Vi får typ 10 minuter på oss, när vi inte ska vara på gymmet.
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-08-24, 14:55:52

Ja. Nu har det gått 5 dagar och det känns väl bra. Jag har hamnat med alla mina vännerj ag känner dvs dom är 4 stycken och det känns skönt att vi fick det så att man känner sig trygg när man känner någon. Mitt schema ser okej ut. Vi har rätt många raster mellan varje lektion och inte så pressat heller.
Lycka till, Lily med din nya klass:) Hoppas du trivs!

Svar: Tack detsamma ^^
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: