2012-08-04
 15:51:06

Ha det bra!

Sedan "gratis-ss-koden" kom ut
har princip alla Svenskar blivit riiiika!
Även jag som sa att jag skulle ta det lugnt, jag vet! :O
Btw, sticker på semester i morgon så detta blir
nog mitt sista inlägg innan dess ^ 
 Tusen tack igen Melooon, och Elle som
kommer upd. bloggen ^^
 
Ni får berätta alla "Nyheter" för mig när jag kommer
tillbaka, den 12/8. Ha det bra läsare!
 
//Lillelilleskutt
 
Ps. Jag har en jätte schysst kompis som
kommer "passa" min Medoll när jag är borta ^^
Så ser ni mig online så är det inte jag, utan supersnälla
Josefine - Tusen tack du med!
 
 


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-08-04, 16:48:16

Vet inte om du fick mitt förra inlägg? Det blev skickad fel!

Hoppas du får det bra på din semester:) Kommer att sakna dig. Ha det bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: