2012-08-13
 10:00:00

Gratis Superstar (Igen)

Hmm man kan visst få en gratis ss-vecka till
genom att ange koden "Glitter"  på samma konto
även om man använde koden Frida sist.
 
Testade precis! x3
 
Länken där man löser in sitt kort;
http://www.stardoll.com/sv/redeem/
 
Tyvärr fungerar ju inte växlingen längre med
detta gratis ss-medlemskapet, men en ytterligare ss-
vecka om nu när non-ss är väll aldrig fel ändå x'P
 
Koden gäller till den 20:e om jag inte minns fel.


Kelly
PUBLICERAT: 2012-08-13, 11:24:04 | URL: http://kawaii-tjejens.bloggo.nu/

Awwi älskar din blogg! Heter kawaii-foki på stardoll! besök gärna min blogg oxå ^^

Svar: Tack så mycket! Kunde dock inte besöka din blogg, sidan hittades inte :o
lillelilleskutt.webblogg.se


Josefine_123
PUBLICERAT: 2012-08-13, 13:27:12

Stardollzerosv skrev till 25:e vad jag vet.
Jag prövade en till vecka men det händer inte så mycket. Jag kan inte sälja osv. Bara en stjärna brevid mitt namn.

Svar: Japp för Frida koden ja. Men inte Glitter koden, den tror jag är till den 20:e. Skumt, för jag kunde sälja med Glitter-koden :O
lillelilleskutt.webblogg.se


solia-1
PUBLICERAT: 2012-08-13, 14:54:56

till 25:e gäller iaf Frida koden till!

Svar: Japp det gör den! (: Men använder man glitter-koden på samma konto från man ju en vecka till ^^ Även om man inte kan växla såkam man väll använda t.ex ss frissa osv...
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: