2012-08-04
 09:20:37

Gårdagens Starcoinsköp

 
Igår kväll passade jag på att utnyttja gratis superstar- koden. Jag fixade 1000 starcoins och shoppade loss i Bazaaren. x3 Hittade en del som jag letat efter länge, den här gången var det skorna, de ljusa shortsen och blazern, som är ganska svår att se på bilden.
Det färgglada hårbandet är från Starplaza, men allt på bilden är för Starcoins.
 
 
Många av sakerna är köpta för överpris, men det är svårt att tänka sig för medan man har möjligheten att skaffa mer pengar med bara några klick, helt gratis. x''3
 
//elle__1998
 


GJ_D
PUBLICERAT: 2012-08-04, 15:20:01

vart köpte du skorna längst upp ?? dem va riktigt snygga och jag vill ha såna ;)

Svar: Jag hittade dem i Bazaaren när jag shoppade loss där. ;) Hittade även alla andra plagg på bilden i Bazaaren, förutom det färgglada hårbandet som finns i Original Future om jag minns rätt. x3
lillelilleskutt.webblogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: