2012-08-18
 20:04:00

För att du ser mig ♥

 
Snart börjar skolan och alla tankarna bara
virvlar runt. Vilka kommer jag att träffa i år? Kommer detta
läsåret bli bättre? Vilka sorger och misstag kommer jag behöva
möta? Och hur kommer de påverka mig? 
 
Tiden går otroligt snabbt det är det är det enda jag
kan säga. Men du som inte kommer läsa detta, vill jag 
ändå tacka. Du såg mig från hela början, hela jag precis
som den jag är. Jag är accepterad - allt jag önskar.
Det är därför jag älskar dig 
 
Önskar att jag kunde tala om för dig, vilken styrka du gav mig,
den kraft att kämpa vidare för. En dag ska du få veta,
det lovar jag, men tillsvidare får det bli min hemlighet.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Kommentarer uppskattas verkligen! :D

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: